بازی وفیلم و تحقیق...

انواع بازی و فیلم و تحقیق و ...

بازی وفیلم و تحقیق...

انواع بازی و فیلم و تحقیق و ...

دانلود Madagascar 3 Europe's Most Wanted BluRay انیمیشن ماداگاسک

دانلود Madagascar 3 Europe's Most Wanted BluRay انیمیشن ماداگاسکار 3 تحت تعقیب ترین های اروپا دوبله فارسی

| دانلود انیمیشن Madagascar 3 Europe's Most Wanted BluRay دوبله شده - کیفیت 1080p |
| همراه با لینک کمکی RapidShare |

| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی |


ژانر : انیمیشن | کمدی | خانوادگی | ماجراجویی

کیفیت : 1080p HD
فرمت : mkv
اطلاعات کامل : IMDB
امتیاز : 7.0 از 10
خلاصه داستان :
داستان این قسمت نیز به مانند قسمت های قبلی در مورد تلاش حیوانات گمشده ای است که برای بازگشت به باغ وحش شان در نیویورک کوشش می کنند ، آنها برای رسیدن به مقصد خود باید از اروپا بگذرند و برای پنهان کردن خودشان از دید انسان ها یک سیرک سیار را همراهی می کنند .
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


دانلود Madagascar 3 Europe's Most Wanted BluRay انیمیشن ماداگاسکار 3 تحت تعقیب ترین های اروپا دوبله فارسی
جهت نمایش عکس با کیفیت بالا بر روی آن کلیک کنید

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن :
فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار میهن دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

نکته : این انیمیشن از گلوری دوبله و برای اولین بار از میهن دانلود انتشار می شود و قابلیت دو زبانه بودن را نیز داراست یعنی هم میتوانید از دوبله استفاده کنید و هم از زبان اصلی کیفیت انیمیشن نیز به صورت فول اچ دی می باشد که امید است مورد پسند شما کاربران گرامی قرار گیرد.

در صورت برخورد با هرگونه مشکل درزمینه ی اکسترکت و پخش فیلم های منتشر شده در میهن دانلود ، مشکل خود را همراه با عکس و متن ارور  به آدرس زیر ارسال نمایید    ؛ شایان ذکر است ایمیل های فاقد مشخصات گفته شده پاسخ داده نمی شوند :

بازی امپراطوری های جاوید جدید ترین بازی انلاین با جوایز ویژه برای برندگان

بازی امپراطوری های جاوید یک بازی آنلاین رایگان و استراتژیک جدید میباشد که نسبت به گرافیک  و روند بازی های معروف و قدیمی دیگر بیشتر خود نمایی کرده است :امپراطوری های جاوید شما را به دنیای قبل از پیدایش باروت میبرد. دنیای تیغ های تیز، کمانهای بلند و جنگ سوارکاران. زمان دسیسه های سیاسی و نبردهای قرون وسطایی عظیم، محاصره دژ ها توسط منجنیق ها، شوالیه ها که یک تنه میجنگیدند، غارت مردم و روستاییان و کشته شدن هزاران سرباز در میدان نبرد. دوره جنگ سالاران افسانه ای، نابودی پادشاهی های ثروتمند و پیشرفته. دوران متحدین قوی که بهمراه همدیگر جنگ میکردند تا جهان را در اختیار خود بگیرند. با بازیکنان واقعی و در کنار آنها بازی کنید! به قرون وسطی خوش آمدید، جایی فراتر از تمامی آرزوهای دست نیافتنی شما. امپراطوری در انتظار شماست!

این بازی انلاین استراژیک و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید و قلعه و سپاهایان خود را اماده کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد